.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
در حالی که برخی از کارکنان شهرداری هنوز حقوق نگرفته اند
سفر شهردار و سه عضو شورای شهر آمل به دبی !
شمال نیوز : مهمترین مسئله‌ای که در این سفرها باید مدنظر قرار گیرد، دستاورد سفر است، به نظر می رسد دستگاه های نظارتی باید سفرهای خارجی مسئولان را بررسی کنند که چه دستاوردی برای مردم دارد.
سفر شهردار و سه عضو شورای شهر آمل به دبی !

شمال نیوز : چند سالی است که کشورهای  توریستی  مقصد اصلی سفرهای تفریحی مسوولان در مازندران به بهانه سفر کاری و دستاورد تجربی  شده است.

ترکیه، مالزی، چین  و امارات کشورهایی هستند که چند سالی است مورد اقبال  برخی از مسوولان خصوصا شهرداران و اعضای شورای شهر  قرار گرفته اند.

 مهمترین مسئله‌ای که در این سفرها باید مدنظر قرار گیرد، دستاورد سفر است، به نظر می رسد دستگاه های نظارتی باید سفرهای خارجی مسئولان  را بررسی کنند  که چه دستاوردی برای مردم دارد.

متأسفانه بسیاری ازاین  سفرها تشریفاتی بوده و کاربردی نیست؛ خصوصا اینکه این سفر ها با هزینه بیت المال برگزار می شود و در واقع باید از جیب مردم پرداخت شود ؛انهم در این شرایط سخت اقتصادی که کشور در تحریم قرار دارد و صرفه جویی باید در اولویت کاری مسوولان قرار گیرد .

این در حالی است که برخی از کارکنان سازمان های شهرداری آمل هنوز حقوقشان را دریافت نکرده اند ! / هراز


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

آملی دلسوز 27 آبان 1393
وقتی با دنیای مجازی و اینترنت و فناوری می شود از اطلاعات روز دنیا بهره برد سفر پر هزینه خارجی چرا ؟ چرا از جیب مردم آمل سفر خارجی می روید ؟ کجای اقلیم دبی به آمل شبیه است ؟ خجالت ااره آقای شهردار و آقایان و خانم عضو شورا
کامران 27 آبان 1393
مقصر خودمان هستیم که به این افراد بی لیاقت و .......... رای میدیم.
یک املی 27 آبان 1393
این همه شهرداران به سفرهای خارجی رفتند چکار کرده اند تا این که شهردار امل
و شورای شهر ان هم دبی برای تفریع بروند با پول این مردم بیچاره : تما م کوچه و خیابان های شهر پر از چاله شده این ها را در ست کن دو خیابان یکی در هراز و دیگر در طالب املی باز شده که فقط ترافیک در این قسمت ها بیشتر شده است فکر اینجا را نکرده بوده اند بدون کارشناسی در شهر دار ی امل کار می شود چون هیچ مسولی وجود ندارد که از انها باز خواست کند
حسین 27 آبان 1393
سفر خارجی با پول مردم ( همه دوست دارند)
املی 27 آبان 1393
سفر خارجی نه کار ی بلکه تفریحی با پول مردم بیچاره املی ها
مشدی 27 آبان 1393
اصلا مسئله ای نیست. همین مردم آمل بازم دوربعد به این آقایان و خانم های شورا رای می دهند! خوب طفلی ها از بس برای آمل کارکردند خسته شدند البته خودمانیم بالاخره اونا هم آدمند ماشین که نیستند!
یک شهروند 26 آبان 1393
بهترین قانونم بذاریم تا دستگاه نظارتی خوب کار نکنن مشکل داریم
مردم آمل از دستگاه نظارتی بیشتر توقع دارن تا آقایونی که رفتن واسه مردم شهر کهن و عالم پرور آمل دستاورد بیارن
کارمند kf 26 آبان 1393
بیچاره کارمندها شهرداری که حقوق نگرفتن تا ابان حقوق مهر رو بعضی ها گرفتند اعضای شورا معلوم نیست چی کار می کنند همین شهردار همینجوریشم نیست تو شهرداری بخدا اوضاعیه یه گزارش تهیه کنید ببینید
نا شناس 27 آبان 1393
یا باید مثل خودشون باشی یا سکوت کنی یا اگه اعتراض کنی عاقبتت مثل بعضی ها می شه یا مثل آقای ... خداحافظ و کاری هم نمی شه کرد می بینیم اما چاره ای نداریم.اما عاقبت به خیری نداره کارشون

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.091 seconds.